La campanya de la rosa de galeta i xocolata de l'obrador El Rosal supera les expectatives
Aquest Sant Jordi han superat la xifra de les 10.000 roses venudes, gairebé el doble de l'any passat
Els responsables han apostat aquest any per donar a conèixer aquest producte entre les empreses, com un detall per regalar a treballadors i a clients el dia de Sant Jordi. Malgrat que aquest any la data queia endiumenge, moltes empreses van fer la comanda pel divendres abans o fins i tot per a regalar el dia següent. El Rosal oferia a més a més, la possibilitat de personalitzar la rosa amb una targeta amb el logo i dedicatòria de l'empresa.
Per altra banda el Rosal també ha servit roses a diferents restaurants i a diferents botigues d'alimentació gourmet, així com a paradetes d'escoles i ampes que l'han venut conjuntament amb el llibre dels arrugats escrit pel Carles Capdevila.
La bona acollida i curiositat que desperta aquest producte ha fet que els responsables de El Rosal es proposin apostar per la rosa durant tot l'any i vendre-la per a esdeveniments i actes diversos, detalls d'empresa o celebracions com el Dia de la Mare; així com plantejar comercialitzar-la fora de Catalunya amb un packaging nou.
La campanya de la rosa s'ha fet també a través de les xarxes socials amb un vídeo promocional i convidant a tothom a penjar una fotografia menjant-se la rosa amb el hashtag #menjatlarosa (Foto guanyadora del concurs realitzat).