La Fira del Playmobil de Tàrrega es consolida amb 14.000 visitants

03/04/2017

L’organització també ha notat un augment significatiu de públic vingut del territori català i espanyol, fet que demostra que l’aposta per internacionalitzar la fira amb venedors internacionals és un gran atractiu

SOCIETAT
Tàrrega
Èxit de públic en la 6a edició de la Fira del Playmobil de Tàrrega que ha registrat 14.000 visitants durant aquest cap de setmana, una dada similar a la de les últimes edicions i que consolida el certamen com un dels més importants del territori català.

Enguany, l’organització també ha notat un augment significatiu de públic vingut del territori català i espanyol, fet que demostra que l’aposta per internacionalitzar la fira amb venedors internacionals és un gran atractiu.

L’Associació Agrat i SomosClicks, organitzadors de l’esdeveniment, han valorat molt positivament l’èxit de la Fira i han celebrat que el públic visitant destaqués la qualitat dels diorames, el magnífic espai del Club Natació i la bona organització. A més, els venedors també han certificat un bon nivell de vendes i han remarcat l’assistència de públic molt especialitzat en les joguines dels Playmobils.

Durant els dos dies del cap de setmana s’han registrat nombroses cues a les entrades del Club Natació i el diumenge al matí ha estat el dia de més assistència. Els assistents han valorat molt positivament els diorames i han destacat el creat per una família targarina on recreaven la Jamborinada que es celebrarà l’últim cap de setmana d’abril.

Vessant social

La Fira ha tingut un marcat sentit solidari i en els pròxims dies es presentarà el projecte del mural de la sala d’espera de l’àrea de pediatria del CAP de Tàrrega, procedent del 10% del remanent de les entrades venudes. L’Associació Agrat també ha obsequiat entrades gratuïtes a infants sense recursos de la Creu Roja Tàrrega, Centre Obert, Associació Alba i Caritas.

Molta participació en els concursos

Una de les novetats més destacades ha estat el sorteig d’un viatge al Parc Playmobil d’Alemanya que ha despertat molta expectació entre els assistents. Els concursos a les xarxes socials, el Busca-Click, el Frea-Click i el Comerç-click també han tingut molt èxit.
Infolleida