L’Ajuntament de Tàrrega i PIMEC assessoren el teixit empresarial i comercial sobre la implantació de la factura electrònica

20/06/2017

Convoquen una sessió gratuïta informativa el dimarts 27 de juny a la Casa Consistorial de la capital de l’Urgell a càrrec del director de tecnologia i innovació de PIMEC

SOCIETAT
Tàrrega

L'Ajuntament de Tàrrega i PIMEC, organització patronal que agrupa petita i mitjana empresa de Catalunya, han convocat una sessió informativa gratuïta sobre la implantació de la factura electrònica a les empreses i els comerços. L’acte s’adreça especialment a empresaris, professionals, comerços i autònoms, als quals se’ls proporcionaran solucions pràctiques per a facturar electrònicament a les administracions públiques. Mitjançant aquest servei, l’Ajuntament de Tàrrega vol ajudar el teixit empresarial i comercial a adaptar-se a la llei 25/2013 d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic. Aquesta llei regula el format i les condicions amb què les empreses proveïdores de les administracions públiques han de fer i lliurar les factures.

La sessió tindrà lloc el dimarts 27 de juny, a 2/4 de 8 vespre, a la Casa Consistorial de Tàrrega. El ponent serà Andreu Brú, director de tecnologia i innovació de PIMEC. Entre altres punts, es tractarà el marc regulador de la normativa, els usos de la firma electrònica o la implantació dels codis DIR3. La ponència s’enregistrarà i es podrà consultar posteriorment mitjançant el web municipal i les xarxes socials de l’Ajuntament de Tàrrega. Així mateix, els assistents també podran adreçar preguntes al ponent per a resoldre dubtes.

Infolleida