L’Urgell treballa per crear una marca turística del seu territori

14/11/2018

Diversos representants del sector turístic de la comarca participen en una jornada a Bellpuig

SOCIETAT
Bellpuig

Conèixer quins són els recursos que ofereix un territori i saber com explotar-los és el primer pas per a la creació d’una marca que permeti millorar i incrementar l’atractiu turístic d’aquest territori. Així ho ha explicat Carles Mera, en la jornada sobre marca turístic a l’Urgell, que s’ha celebrat a Bellpuig. Segons el tècnic de màrqueting turístic conèixer l’oferta d’aquest entorn és fonamental per marcar la diferència amb altres comarques.

Una vegada detectats els principals atractius de la comarca, Mera ha manifestat que cal posicionar-se com a motor, crear sinèrgies entres les empreses que desenvolupen activitats turístiques, i aconseguir un consens entre empreses privades i administracions públiques per treballar en una mateixa línia per crear una imatge d’unitat territorial. Segons el ponent, és en aquest punt on sovint sorgeixen algunes dificultats.

L’Associació Leader de Ponent, el Consell Comarcal de l’Urgell i l’Ajuntament de Bellpuig han organitzat aquesta jornada amb l’objectiu de cohesionar la comarca sota una marca turística que permeti millorar i incrementar el seu atractiu turístic, alhora que fomenti l’activitat econòmica d’aquest entorn. En la jornada han participat una vintena de representants del sector turístic a l’Urgell.  

Francesc García